ورزشي

صبح ان روز

ورزشي

۲۱ بازديد

سلام.    به سايت ورزش من خوش امدي . شما مي توانيد به بخش ادامه مطلب برويد تا اخبار ورزشي را ببينيد                                                                                                    فال حافظ     چت              تعبير خوابانتخاب موضوع قالب پيچكفال روزانهداستان كوتاه

امير قلعه‌نويي از ملوان جدا شد
كد مطلب : 87347
يم ملي با اين جوانان در آينده مدعي مي‌ماند
فركي: رقم قراردادهاي سپاهان طبيعي است
كد مطلب : 90106
گروه ورزشي: سرمربي سپاهان مي‌گويد اين تيم براي قهرماني در جام حذفي هم هدف‌گذاري كرده‌ است؛ چرا كه راه كوتاه‌تري براي كسب سهميه ليگ قهرمانان است.
فركي: رقم قراردادهاي سپاهان طبيعي است
حسين فركي درباره تعطيلات ليگ برتر، رقم قرارداد باشگاه سپاهان با بازيكنانش، وضعيت تيمش و تيم ملي فوتبال ايران با ايسنا به گفت‌وگو پرداخت. متن اين گفت‌وگو را مي‌خوانيد.

درباره وضعيت تيم‌تان صحبت كنيد و اين كه در روزهاي تعطيل چه تمرين‌هايي را دنبال كرده‌ايد؟
بعد از بازي با سايپا چهار روز به بازيكنان استراحت داديم. از هشتم مجددا تمرين‌هايمان را شروع كرديم. در اين چند روز تا حدودي تمرين‌هاي بدني انجام داديم. جمعه استراحت كرديم. مجددا از شنبه كارمان را آغاز كرديم تا روز جمعه براي بازي جام حذفي آماده شويم. بعد از آن هم براي بازي با تراكتورسازي بايد مهيا شويم.

براي ديدار روز جمعه در جام حذفي آيا از بازيكنان اصلي استفاده مي‌كنيد يا به بازيكنان نيمكت‌نشين ميدان مي‌دهيد؟
بايد با آمادگي كامل به ميدان برويم؛ چرا كه روي اين جام هم حساب كرده‌ايم. بر همين مبنا در بازي اول هم با قدرت ظاهر مي‌شويم.

آيا به كسب همزمان دو جام فوتبال ايران فكر كرده‌ايد؟
براي جام حذفي هدف‌گذاري كرده‌ايم. اميدوارم از اين طريق هم كسب سهميه كنيم؛ چرا كه راه كوتاه‌تر است. بايد ببينيم عملكرد ما در ادامه راه به چه صورت خواهد بود. جام حذفي، جام شگفتي‌هاست. سال گذشته سپاهان در بازي اول حذف شد. در ادامه هم ممكن است كارمان در جام حذفي سخت‌تر شود كه نياز به توان بالايي دارد.

با توجه به اردوي تيم ملي، وقفه‌اي در ليگ برتر به وجود آمد. عده‌اي از تيم‌ها از اين تعطيلات استقبال كردند. آيا از تعطيلات راضي هستيد؟
براي ما 50-50 بود، چون تيم‌مان در شرايط رو به جلو بود و بعد از 5 بازي تعطيلات به وجود آمد و حالا در اين زمان كه بعضي از بازيكنان خارجي ما مشكل دارند، از اين زمان براي حل مشكلات استفاده كرديم. از اين نظر خوب بود اما از نظر رو به جلو بودن شايد در ادامه براي ما مشكل‌ساز شود.

بر اساس فهرستي كه سازمان ليگ از ارقام قراردادها منتشر كرده، سپاهان بودجه كمتري نسبت به استقلال و پرسپوليس تخصيص داد اما دو تيم پايتخت با همه مشكلات مالي، قراردادهاي بيشتري دارند؟
به هر حال همه چيز عيان است. از ابتداي فصل سياست‌گذاري باشگاه اين بود كه بودجه تيم كاهش يابد و كنترل شده حركت كند؛ هر چند ما در ليگ قهرمانان آسيا هم هستيم اما رقم قراردادها طبيعي است و سپاهان قانون را رعايت كرده است. ديگر اين ذهنيت به وجود نمي‌آيد كه سپاهان با بودجه بيشتر قهرمان مي‌شود. ارقام قرارداد تيم‌هاي ديگر را هم ديده‌ام كه به مانند قراردادهاي ماست.

شما در دو سال اخير قهرماني ليگ برتر را به دست آورد‌ه‌ايد و بهترين مربي فوتبال ايران شده‌ايد اما مشاهده مي‌شود كه رقم قرارداد بعضي مربيان بيشتر از شماست؟
خدا كند همه بيشتر از من بگيرند. ما كار عادي خودمان را مي‌كنيم. به هر حال در اين فوتبال چه چيزي حساب و كتاب دارد كه اين موضوع هم درست باشد.

گويا لايحه‌اي را به دادگاه عالي ورزش درباره مشكل دو بازيكن برزيلي تيم‌تان ارسال كرده‌ايد. آيا پاسخي گرفته‌ايد؟
هنوز پاسخي نيامده است و منتظريم كه پاسخ بگيريم. اين دو بازيكن هم سخت تمرين مي‌كنند و از قبل هم محكم‌تر هستند. اميدوارم كه پاسخ مثبت بگيريم.

در باشگاهي مانند استقلال، حق و حقوق جاسم كرار را كه بازي هم مي‌كند پرداخت نمي‌كنند اما دو بازيكن شما با توجه به مشكلات موجود با قدرت در تمرين‌ها حاضر مي‌شوند. چه اتفاقي مي‌افتد كه دو بازيكن سپاهان با تمام وجود در تمرين‌ها حاضر هستند.

اين دو بازيكن حرفه‌اي هستند و شرايط را درك مي‌كنند. از اتفاقي كه براي اين دو بازيكن افتاده است، همه ما ضرر كرده‌ايم و به نفع كسي نيست. سعي مي‌كنيم خبر خوبي بگيريم تا اين دو بتوانند براي ما بازي كنند.

روز پنجشنبه تيم ملي توانست گوام را شكست دهد. اين بازي را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
بازي خوب بود. نتيجه هم عالي بود. سه امتياز به واسطه برد گرفتيم و به نظرم يك امتياز هم به دليل گل‌هاي زده‌مان گرفتيم كه در آينده به كارمان مي‌آيد. اين بازي فرصتي شد كه از بازيكنان جوان استفاده كنيم. بازيكنان جوان در كنار ديگر بازيكنان باتجربه مانند دژاگه، منتظري، حاج صفي و ... خودي نشان دادند. قطعا تيم ما نياز به جوان‌گرايي دارد. همه چيز خوب بود. با اين جوانان در آينده هم مدعي باقي مي‌مانيم.

درباره پست بازي احسان حاج‌صفي صحبت كنيد. با توجه به داشته‌هايمان استفاده از احسان در پست دفاع چپ چطور بود؟
احتمال به دليل مشكلات از حاج صفي در سمت چپ استفاده شد. به نظرم حاج صفي در فاز تهاجمي كارايي بيشتري دارد. هر كسي نظر و سليقه خاص خود را دارد. خودم هم از حاج صفي در دفاع استفاده كرده‌ام اما در پست هافبك چپ بهتر است.

شما تداركاتي كه براي تيم ملي فوتبال فراهم مي‌شود را كافي و مناسب مي‌دانيد؟
حدود چهار سال است كه از نزديك داشته‌ها را مشاهده نكرده‌ام اما اين ت
مام داشته‌هاي ماست. نمي‌دانم چه كسي بايد وضعيت را تغيير دهد. بايد تداركات خوبي فراهم شود اما موجود نيست.                                    
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.